TIC Moravske Toplice je izvedel projekt iz naslova promocije destinacije Pomurje
28. 11. 2023 ob 14:40
V okviru Termalne Panonske Slovenije se je TIC Moravske Toplice prijavil na Javni razpis za sofinanciranje aktivnosti promocije turistične ponudbe vodilnih turističnih destinacij v Sloveniji v letu 2023, ki ga razpisuje Slovenska turistična organizacija, in uspešno izvedel promocijo VD Pomurje (RDO).
Sodelujoče občine v projektu: Moravske Toplice, Murska Sobota, Ljutomer, Lendava, Puconci, Dobrovnik, Kobilje, Rogašovci, Gornji Petrovci, Grad, Razkrižje, Velika Polana, Črenšovci, Turnišče, Beltinci, Tišina.
Znesek sofinanciranja projekta s strani Slovenske turistične organizacije je 49.500,00 EUR (90%).
Rezultati projekta
– V okviru projekta je bil posnet promocijski kolesarski video »Live, experience and enjoy«, ki je bil idejno zasnovan, posnet, ter objavljen na družbenih omrežjih, v njega so vključene 4 vodilne občine projekta (Murska Sobota, Lendava, Ljutomer, Moravske Toplice).
– V on-line in off-line medijih smo izpostavili tudi destinacijske “Zelene napotke“, ter tako poudarjali aktivnosti, ki minimalno vplivajo na ekosistem, izpostavljali naravne in zelene lokacije, ki spoštujejo potrebe okolja, lokalnih skupnosti in turistov.
– Vzpostavljen je bil online regijski kolesarski zemljevid, ki poteka skozi slikovito pokrajino 16 pomurskih občin in vključuje lokalne ponudnike hrane, vina in doživetij ob poti. Na destinacijski spletni strani je bila izvedena nadgradnja modula za implementacijo in izpis kolesarskih tras. S trajnostnimi pristopi se je omogočilo, da se kolesarji vključujejo v okolju prijazne dejavnosti in spodbujajo lokalno gospodarstvo in ohranjanje narave. Online kolesarska karta je zaradi lažje navigacije bila dopolnjena s KML in GPX formatom.
– V novem online zelenem doživetju – kolesarjenje po Pomurju z vključevanjem ponudnikov in doživetij je bil poudarjen vidik ohranjanja naravnega in družbenega okolja. Skozi ustvarjeno zeleno doživetje smo sledili aktualni turistični strategiji in v skladu z aktualnimi trendi smo se skozi zeleno doživetje primarno usmerjali na trženje in razvoj aktivnosti v naravi, gastronomijo ter zdravje in dobro počutje.
– v okviru medijskega zakupa v on-line medijih sta se izvedli Google display and Google search kampanji – v obeh primerih je bil cilj obisk spletnega mesta www.visitpomurje.eu.
Potekalo je tudi online oglaševanje na komunikacijskih kanalih Facebook, Instagram, Google. Izvedeni sta bili dve digitalni marketinški kampanji (»Kolo in kulinarika« in »To je Pomurje«) katerih cilj je bil povečati obisk spletnega mesta www.visitpomurje.eu. Kampanji sta obsegali tri različne trge, slovenski, hrvaški in avstrijski trg, čemur so bili prilagojeni tudi digitalni oglasi.
-V okviru upravljanja digitalnih komunikacijskih kanalov in pripravi vsebin zanje smo na družbenih omrežjih v obdobju od junija do novembra objavili 59 objav (povprečno 3-4 objave na teden). Preko različnih tematskih sklopov objav smo izpostavili različne teme “Tastes of Pomurje”, “Termalne zgodbe”, “Na kolo” in “Pomurje vabi” »Visit…«, ki so vsaka zase nagovarjale k določeni aktivnosti turizma v destinaciji.
– Vzporedno s splošnimi objavami so bile ustvarjene tudi Facebook in Instagram zgodbe.
– Posodobil se je Instagram profil z nadgradnjo funkcij Highlights.
– Ustvarjen je bil tudi Tiktok profil VisitPomurje na katerem je bilo objavljenih 7 vsebin, ki so se delno prilagodile tudi za FB in IG.